7. července 2015

Chystám se číst v létě 2015 . . .






Letos v létě bych chtěla přečíst sedmnáct knih, sice nevím, jestli to stihnu, ale mohu alespoň doufat. :) A teď už se do nich můžeme pustit. Jako první bych chtěla přečíst dvě pokračování Honu od Andrewa Fukudy, Kořist a Past. Už je to měsíc od doby, kdy jsem četla Hon a už se nemůžu dočkat, jak celá triologie dopadne.
 

Hned na to bych si chtěla přečíst S láskou Rosie. Není to tak dávno, co kolem toho byla velká sláva, ale já jsem si řekla, že se to dobře hodí na léto a tak už se těším, až se do ní konečně budu moci pustit.

Další knihy patří většinou mezi YA, jsou to různé romantiky, zkrátka podle mě dobré čtení na léto. Já bych si chtěla přečíst Den co den, Můj život u sousedů, Přivolávání a Léto na druhý pokus.


Dále tu mám mini knížečku, u které nevím, jestli ji někdo z vás četl. Alespoň na Databázi knih nemá žádné hodnocení. Je to Cesta na Antakrtidu od Brabory Knappové, která se jako třináctiletá vypravila se svými rodiči na Antarktidu a sepsala o tom zápisky. Je to opravdu mini knížka, má asi 130 stránek a rozměr A6.
 

Potom tu mám pár kousků z žánrů fantasy, sci-fi a nějaké ty dystopie. Tady bych si chtěla přečíst Hostitele od Stephenie Meyerové, na kterého už si brousím zuby opravdu dlouhou dobu, ale stále jsem si na nějak neudělala čas. Dále jsou to Křídla, první díl z triologie od A. Pike. A protože jsem nedávno dočetla Horečku, druhý díl ze série Zahrady nesmrtelnosti, chtěla bych si přečíst Sever. U nás sice tato knížka nevyšla a pravděpodobně ani nevyjde, ale na přelomu července a srpna mám narozeniny, tak doufám, že bych si tuto knížku mohle přečíst alespoň v angličtině. :)

Mám tu také dvě historické knížky, Churchillova sekretářka a Luxus. A nakonec bych se ráda zmínila o posledních čtyřech knihách, které by bylo fajn tohle léto zvládnout. A to Levandulový pokoj, Miniaturistu, Tam někde za duhou a Divočinu.

 

Určitě mi napište, co máte na léto v plánu vy a jestli jste něco z mého seznamu četli. Nebo alespoň napište odkaz na vámi sepsaný článek.

6 komentářů:

  1. Máš zajímavý rozvrh čtení :3 Dokonce mě zaujala knížka S Láskou Rosie, tak uvidím jestli se ke mně nějak dostane:-) Jinak o Cestě na Antarktidu jsem v životě neslyšela xD Teda až do teď :D
    Hodně štěstí se čtením:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S láskou Rosie jsem už přečetla, je to příjemné, ale nic extra. Prostě romance jako hodně dalších. O Cestě na Antarktidu neslyšel skoro nikdo, ale mám kamarádku, která Báru Knappovou zná, takže tak jsem se o knize dozvěděla.

      Vymazat
  2. Super článek! :)
    Můj život u sousedů jsem četla a byla to super oddechový letní románek :)
    Jinak série Zahrada nesrmtelnosti - před chvilkou jsem dočetla první díl a byl dokonalý.Zvládla jsem ho za necelé dva dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Můj život u sousedů se moc těším, Zahrada nesmrtelnosti je skvělá, hlavně první díl. Horečka mě trochu zklamala, nebyla tak dobrá jako Past, ale přesto se těším na Sever.

      Vymazat
  3. Kořist, Past a Den co den ti naprosto schvaluji! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám v plánu o dvě knížky míň než ty, ale i tak to absolutně nestíhám. Je půlka července a já z nich nepřečetla ani jednu. :D S láskou Rosie mě nejdřív vůbec nezajímalo, moc nemusím lovestory. Ale pak jsem viděla film a ten byl fakt kouzelný, takže si to chci i přečíst :) Romantika je na léto jako dělaná :) Hostitel je super! A Levandulový pokoj mám na seznamu už dlouhou dobu, líbí se mi ten název i obálka, i když absolutně netuším, o co jde. :D

    OdpovědětVymazat