21. října 2015

Pokemon book tag

 
Ahoj,
rozhodla jsem se vyplnit zase nějaký tag a protože mě Knižní svět nominovala na Pokemon book tag, pustila jsem se právě do něj. :) 

1) Pikachu - Kniha, která vás šokovala

Mě rozhodně šokoval Ztracen v džungli. Je to skutečný příběh, takže ne že bych něčekala, že to tak dopadne, ale některé detaily a skutečnosti mě opravdu šokovaly, protože by mě tedy nikdy nenapadlo, že by se mohly stát.



 

2) Squirtle - Kniha, která vás rozplakala

Když jsem před pár dny dočítala konec knížky Krycí jméno Verity, tak se mi po tvářích opravdu koulely slzy a to mě každá knížka rozhodně nerozbřečí. Krycí jméno Verity byla úžasná, vyjímečná knížka, kterou si stále nemůžu vynachválit. Pokud máte možnost si ji přečíst, určitě se do ní pusťte.

  

 

3) Meowth - Kniha, kterou byste si znovu nekoupili

Asi bych si znovu nepořídila knihu Deklarace smrti, kterou jsem si sice nekoupila, ale měla jsem ji jako recenzní výtisk. Sice jsem ji přečetla, ale nečekala jsem, že bude tak pro děti. Byla totiž zařazená v kategorii od patnácti let. Nakonec si ji ale užila, alespoň moje mladší sestra.


4) Pidgey - Místo z knihy, kam byste si s chutí zaletěli

Tak asi jako každý, kdo má rád Harryho Pottera, bych vážně chtěla nejenom do Bradavic, ale zkrátka do celého kouzelnického světa, do Příčné ulice, do Prasinek a k Weasleyovým. Tu noc, kdy mi mělo být jedenáct, jsem zůstala vzhůru a čekala na vytoužený dopis. Vždycky jsem si představovala, že budu něco jako Hermiona, čarodějka z mudlovské rodiny. Ale bohužel. :)

5) Charizard - Kniha, která vás tak naštvala, že byste jí nejraději zapálili

Tak tohle je hodně těžká otázka. Nevím, jestli mám nějakou knihu, která by mě až tak rozčílila. Ale můžu tu napsat, kterou knihu jsem naprosto nenáviděla. Ne protože by se tam stalo něco, co by mě naštvalo, ale protože mi připadala úplně hrozná. Skoro jsem ji nemohla přečíst. A to Temné bratrstvo. Někteří lidé ji poměrně chválí, ale mě opravdu nesedla.



6) Jigglypuff - Vyber postavu, která je považována za slabou, ale ty si nemůžeš pomoci a miluješ ji

 Tady je to asi Linden z triologie Zahrady nesmrtelnosti. Je tam považován za slabou loutku svého otce, kterou pravděpodobně doopravdy je, ale na druhou stranu na něm bylo něco, kvůli čemu jsem si ho okamžitě oblíbila.

7) Garbodor - Kniha, u které jste vzhledem k obálce očekávali, že se vám nebude líbit, ale nakonec se vám zalíbila

Před pár lety mi máma doporučila knížku Říkali mi Leni, kterou měla moc ráda, když byla malá. Její obálka byla z takového toho hrubého materiálu, trochu připomínajícího režné plátno, který se na obálky dřív často používal. Já jsem ho úplně nesnášela a neměla jsem chuť do žádné knihy, která takovou obálku měla. Nakonec jsem ale Říkali mi Leni přečetla a musím říct, že to byla opravdu krásná knížka. Je sice trochu pro mladší, ale ráda jí čtu i teď. 

8) Metapod - Jednoduchá a přesto efektivní kniha

Tady je to Seznam tajných přání. Podle mě pomarně krátká a jednoduchá kniha, jenom pár postav, ale přesto na ní vzpomínám ještě půl roku po přečtení. Občas je to poměrně oddechové čtení, ale rozhodně nečekajte nějakou úplnou romanťárnu nebo něco podobného.


9) Togepi - Rozšiřte lásku k Pokémonům a označte další blogery, kteří by podle vás měli udělat tento tag.

Mám pocit, že už jsem tenhle tag četla snad úplně u všech, ale pokud jste ho ještě nevyplňovaly a máte do toho chuť, určitě se do něj pusťte. Jinak bych ráda nominovala Sea Book.

Obrázek knihy Říkali mi Leni ze stránky www.antikvariat-bohumin.cz

5 komentářů:

  1. Tenhle TAG se mi moc líbí, vyplňovala jsem ho s chutí :)
    Krycí jméno Verity - nesmírně opěvovaná knížka s dozajista silným příběhem, ale já na takové témata moc nejsem (válka, nacisté...). Vždycky se mi z toho svírá žaludek, ale i tak si myslím, že zrovna této knize v konečném výsledku stejně neodolám.
    A fakt bylo Temné bratrstvo tak hrozné? Já ho plánovala, láká mě, ale teď už si nejsem tak jistá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Povedený tag. Souhlasím s tebou s Temným bratrstvem a Říkali mi Leni.
    Krycí jméno Verity teď začínám číst, tak jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  3. V první řadě děkuji za moc pěkné vyplněný tagu :D. Jinak Seznam tajných přání mě láká, a po té reklamně, která se na Krycí jméno Verity objevila, mě láká i ta. Jinak Temné bratrstvo jsem taky četla, a je to poměrně zamotaná kniha a nic moc se tam neděje, ale když jsem se dostala do stejné noty s autorem, tak se to dalo přežít :D

    OdpovědětVymazat
  4. A já si celou dobu myslela, že Pokemon tag je pro ty, co maj rádi a sledujou pokémoni nebo čtou třeba jejich komiksy (jestli teda nějaké jsou) :D A ono to je tak nějak úplně jinak :D
    Moc pěkný tag, jsem příjemně překvapena.
    Zrovna píšu recenzi na knihu Temné bratrstvo a musím říct, že mi to také vůbec nesedlo, lámala jsem se nad tím dlouhých pět měsíců a fakt mě to nesedlo. Musím říct, že je to snad první kniha, která se mi opravdu nelíbila, a jako vážně hrozně moc nelíbila. :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  5. Syn se taky zamiloval do Pokemonů. Myslela jsem si, že už se zpátky nevrátí, vždyť jsme se na ně dívali před 20ti lety, ale jsou zase zpátky, takže syn sbírá kartičky , má doma snad všechny plyšáky a jakmile mu koupím nové oblečení a není na nich někdo z Pokemonů, tak je zle a nechce to nosit :-D .

    OdpovědětVymazat